1/19/11

What Ilearned_my test was_ dream_most important?

 日本語に翻訳する時間と気持ちの余裕がありません。オンラインの翻訳機能を使って意味をくんでください。要は人をかみさまにするような考え方はいけないということ。日本の歴史がよく教えてくれてるよね。ご先祖様を大切にするということ。神社の本殿に人の顔がないことは日本人ならよくわかっているよね。



 When people become god and started telling people what to do what not to do to other people's life,we receive god's love called teaching and learning of who really are god are.There is no place to escape or hide.  And I think god are angry because  I made one suggestion to god believing I thought I might be one of them,but I was not,I received message of anger even my    mother got angry and told me not to come back home till  my divorce is over. I thought legal entanglement was only reason to be in the US,but Japan is where my family live where my family is at.


Only thing we could do is give up everything, the wrong teaching of wrong god people made, and surrender to god unconditionally to save lives  on earth,,to save the World.  Lives on earth matters most.
I hope tell you this is not against gods' wishes.
But what I know is god is life.  I felt a lot of love here on earth.  life matters most and god  know  what best thing for us all.
 I pray this message get to everything everybody that have life. Mostly all the people who can pray for true god.one thing for sure is mother Earth is most important god for us.
I think this time, I got it right.
please surrender to  god mother Earth first.  My mother was also very angry with me and made me cry,but it was out of love for me.  She told me children are always children no matter how they grow up.
I cried, but appreciated a lot.  I love her.
Prayer is always  for appreciation and surrender. Not making  a wish.  but I think its always  listened.  And whatever we ask for we receive.  Ask for more chance to do things right,our future, and count god's blessing
I  hope everyone pray for god, ask chance for our rebirth.  No one single person here on the earth cannot decide our destiny,or lives only god can do for us.
Asking for chances, appreciating, with truly believing love for god  that is what we all could do and wait for god's judgment.
There is no  borders of countries,no difference in races for it


I hope I am wrong,but I strongly feel god are angry with us,so I say appreciate a lot, praise a lot and be happy for what we already have and be happy for our all blessing we have received from god.

 if you  know thatwhat true love is,  you would do anything,right?

人がかみという存在になり他のものの人生(命)にあれこれ指図をするようになると、人は教え(誰が本当のかみであるか、を学ぶための)かみの愛を受ける。そこからは逃げたり隠れたりすることができない。私はかみがおこっているように思うの。なぜなら私がもしかしたら自分がかみのひとりかもしれないと勘違いして信じてかみさまにひとつの提案をしてしまったから。でも私はそういう存在ではなく、怒りのメッセージを受けたの。私の母親でさえ離婚が整うまで帰ってくるなと言ったの。法的な困難がただひとつの私がアメリカにいる理由かと思っていたのだけれど、日本は私の家族が住み、いるところ。
私たちにできることは人間が作った間違ったかみを手放して地球上の命を救う為に無条件に身を任せること。地球上の命こそ最も大切なものなのだから
こうしてこれをつたえることが、かみさまの意思に反していないことを私は望んでいる。私の知る限り、かみはいのち(生)であり、わたしはその愛をこの地球上にたくさん感じるの。そしてかみさまこそわたしたちにとって最も最善なことや方法をしっている存在だということ
私はこのメッセージが命をもつすべてのものに伝わるように祈る。中でも私たちひとりひとりを生かさせてくれている母なる地球はわたしたちの最も大切なかみ(のひとつ)であることは確かだと思うの。
母なる地球にまず身を任せて。私の母親でさえ私を怒り、泣かせたけれども、それは私への愛こそであり、子供がどんなに年を重ね大きくなっても親にとってはずっと子供であることに変わりないのだということをわたしに教えたの。
私は泣いてしまったけれども、母を愛している。
祈りというものは願い事のためばかりでなく、いつもかみへの感謝と降伏のため。私はすべてはいつも聞き入れられていると思う。そして私たちが望むものはいつも与えられる。正しいことをするチャンスを、私たちの未来をお願いしましょう。そして(すでに与えられている)かみの恵みを数え感謝しましょう。
みんながかみさまに祈りますように。再生のチャンスを求め祈りますように。この地球上のひとりが我々すべての運命を決めようとすることがありませんよう、かみさまが我々のために最善の方法でそれを行いますよう。
かみさまの愛を信じて感謝し、チャンスが与えられることを祈りましょう。かみさまの判断を待ち、国境も人種も関係なく、祈ることしかわたしたちにはできないのです
私が間違っていることを祈るけれども、私はかみさまが私たちに怒っているように感じるの 今まで受け取ってきたたくさんの恵みにたくさん感謝と賞賛を捧げてしあわせになりましょう
本当の愛というものを知っていれば、(そのためには)何でもするものだと知っているでしょう?