12/21/10

クリスマスカード(christmas card)

This year, I decided not to send out paper Christmas card out.For some people,please expect mail with attachments .  But this is  for all of my friends. All mails address to my husband's PO box will be returned to you as dead mail.   Sorry I cannot have access to the old PO box.  Please be sure to send to a newer one.
ことしは紙のクリスマスカード、年賀状の送付をしないことにしました。古い私書箱宛のメールは(私宛であっても離婚裁判中の夫の希望で送付者に差し戻されるようにアレンジされているようです。私の元にはとどきませんので新しいほうのアドレスに願います。ご注意を)添付ファイル付きの私からのメールをクリスマス前後確認してください。これはみんなへのクリスマスカード. Happy Holiday....